Звіти

Звіт сільського голови про виконану роботу в 2019 року

https://rada.info/upload/users_files/22107939/e73195883b401f2e7fcf7a13c1e75b8d.doc                                                            

ЗВІТ

голови Чомської сільської ради

Ковач Світлани Юріївни

про виконану роботу в 2018 році

                                                             

Згідно ст. 42 п.6 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Чомська сільська рада є органом місцевого самоврядування, яка у своїй діяльності керується  Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законодавчими актами України.

 За  2018 рік  проведено 7 сесій, на яких було розглянуто  38 питання. Здебільшого це бюджетні  та земельні питання, які попередньо розглядаються та вивчаються  на засіданнях постійних комісій при Чомській сільській раді, а потім ці комісії  здійснюють контроль за їх виконанням.  

  Окрім того проведено 12 засідань виконавчого комітету, на яких розглянуто 22 питання  життєдіяльності територіальної громади села. Зокрема звіти працівників сільської ради, керівників бюджетних установ. 

На протязі 2018 року до Чомської сільської ради  надійшло 11  письмових  і 104 усних звернень  громадян, які розглянуті та вирішені у встановлений законодавством термін.

Працівниками Чомської  сільської ради видано громадянам 545 довідок  для пред’явлення по місцю вимоги, переважно більшість для отримання житлово-комунальної субвенції. 64 % населення на даний час отримує житлово-комунальні  субвенції.

 Відповідно до Закону УкраїниПро внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг “, повноваження у сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб з 04.04.2016 року делегуються органами місцевого самоврядування. За звітний період сільської радою прийнято 60 заяв щодо реєстрації місця проживання.

Протягом 2018 року виконавчим комітетом сільської ради вчинено 32 нотаріальних дій.

На протязі звітного періоду зареєстровано 262 вхідних та 196 вихідних кореспонденцій.

За  2018 рік проведено одна державна реєстрація народження,  про смерть 4, складено 4 актових записів  про реєстрацію шлюбу.

Згідно з Положенням  про військовий облік військовозобов'язаних і призовників,  затвердженого Постановою КМУ від 09.06.1994 року №369, у  сільській раді  ведеться  облік військовозобов'язаних і призовників. Зокрема, на сьогоднішній день на обліку в сільській раді стоїть 63  військовозобов'язаних.

Відповідно до Закону України «Про мобілізацію та мобілізаційну підготовку», Указів Президента України та розпоряджень, доручень райдержадміністрації вжиті заходи щодо проведення мобілізації.

Пільгова категорія населення користується пільгами на житлово-комунальні послуги (природний газ, світло, тверде паливо). Окрім того,  оформляємо субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг  за наявності засобів обліку. У зв’язку зі зміною законодавства про субсидію, на 01.01.2019 року з кількість призначених  житлово-комунальних субсидій зменшилось з 120  на 68.

Також на території Чомської сільської ради працює соціальний   працівник -  Пап В.М.  яка працює в Берегівському територіальному центрі обслуговування і обслуговує 11 людей похилого віку. До її обов’язків входить відвідування людей похилого віку, забезпечення їх водою,  продуктами харчування, дровами, вугіллям.

Сільський бюджет  на 2018 рік затверджений в сумі  1 002,5 тис. грн. За рахунок перевиконання окремих видів доходів декілька раз були внесені зміни до бюджету, станом на 31.12..2018 року перевиконання складає 109 %.

На кінець бюджетного року заборгованості   по енергоносіях не було,  по заробітній платі працівникам бюджетних установ сума заборгованості -  заробітна плата за грудень місяць 2018 року - складає 171,9 тис. грн..,  по закладу дошкільної освіти 99,5 тис. грн., по апарату управління 72,4 тис. грн.. 

 Сільською радою закінчено капітальний ремонт даху сільського будинку культури села Чома вул.. Петефі 49, Берегівського району. Протягом 2018 року виконано робіт на суму 500,90 тис. грн.,  на даний час дах не протікає. Зроблено ремонт двох приміщень сільської ради і одне приміщення Будинку культури де будуть займатися гуртки при СБК за рахунок спонсорських коштів.  

За рахунок коштів Угорщини протягом року покращено матеріально-технічна база Чомського Дошкільного Закладу. Безоплатно отримано принтер, колонки, ноутбук, проектор, екран проекційний, комплект столів, стільці, шафи, ліжко, матраци, вішалки та інші меблі.

Відповідно до укладених договорів про співпрацю сільська рада вдало співпрацює з закордонними партнерами, а саме села Гейгалом та Сейкей (Угорщина) беруть участь у заходах сільської ради, подані спільні проекти та гранти до різних фондів.

27 липня 2018 року проведено 11 Фестиваль «Лечо», у змаганні взяли участь 8 команд: Чомська, команда Бібліотекарів Берегівського району, з Угорщини с. Гегалом, с.Кетпо і с. Сейкей та Бачалмаш, команда з Руминії  а також команда Чомських сімей. На фестивалі був присутній співак з Угорщини. Для бажаючих культурно відпочити грала жива музика сімї Божар. .

 

 

Плани, основні напрямки роботи в 2019 році

            Пріоритетом у 2019 році залишається питання  ремонту приміщень будинку культури, після завершення ремонту даху потрібно розпочати ремонт  бібліотеки, музею, методичного кабінету, коридорів і всіх інших, які розташовані на першому і другому поверхах СБК.

            Боляче питання також стан доріг на території району. В межах населеного пункту сільської ради, завдяки угорській  допомозі дороги знаходяться у задовільному стані але ямкового ремонту також потребують, стан їх з кожним роком руйнується. Немає фінансування в бюджеті сільської ради на виготовлення таблиць з назвою вулиць населеного пункту.

В дитячому садку зовсім відсутній сучасний ігровий майданчик, а також потребує ремонту огорожа навколо території ДНЗ.

            В липні 2019 року сільська рада планує провести ІІ1 Фестиваль «Лечо» з участю Угорських і Румунських партнерів.

 

22.02.2019 року

 

Голова Чомської сільської ради                                       Ковач С.Ю.

 

 

ЗВІТ

голови Чомської сільської ради

про виконання сільського бюджету

 за 2018 рік

Бюджет Чомської сільської ради на 2018 рік розроблений з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Податкового кодексу України та інших законодавчих актів пов’язаних із регулюванням  бюджетного процесу України.

Сільський бюджет на 2018 рік був затверджений 22.12.2017 року рішенням сесії Чомської сільської ради від 22.12.2017 року №99.

Обсяг видатків визначений у сумі 1 002, 5 тис. грн., у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету у  сумі  960,5 тис.грн. та видатків спеціального фонду бюджету  342,0 тис. грн..

Затверджено перелік захищених статей  видатків загального фонду сільського бюджету на 2018 рік за їх економічною  структурою:

  • оплата праці працівників бюджетних установ / код 2111/
  • нарахування на заробітну плату / код 2120/
  • забезпечення продуктами харчування /код 2130/
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв / код 2170/

Загальний обсяг доходів установлений у сумі 960,5 тис.грн.  по спеціальному фонду, 42,0 тис. грн. по спеціальному фонду.

Затверджена інша додаткова дотація  у сумі 740,5 тис. грн.

Обсяг доходів загального фонду визначений в сумі 220,0 тис. грн. а саме:

  • плата за адміністративні послуги – 1500,00 грн.;
  • акцизний податок – 19 000,00 грн.;
  • податок на майно  – 47 300,00 грн.;
  • єдиний податок – 152 200,00 грн.

Обсяг доходів спеціального фонду визначений в сумі  42 000,00 грн., плата за послуги, що надається бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю.

            У зв’язку з перевиконанням окремих статей бюджету протягом звітного періоду були внесені зміни, збільшення перевиконаних видів доходів, а саме:

            Місцеві податки з 199500,00 грн. на 261100,00 грн.;

Інші надходження з 0,00 грн. на 10051,00 грн.; 

Державне мито з 0,00 грн. на 23,46 грн.

            Крім того обсяг дотації вирівнювання з 704500,00 грн на 1 111 100,00 грн.

На кінець бюджетного року невиконання спостерігається по акцизному податку на суму 7725,52 грн., по платам за надання інших адміністративних послуг (реєстрація місця проживання) 712,76 грн.

Станом на  31.12.2018 року дохідна частини сільського бюджету, зі внесеними змінами виконано на суму 99,49%, план за відповідний період з уточненнями становить 1 402700,00 грн. тис. грн., фактичне виконання 1 395602,00 грн.  тис. грн..

Кошти бюджету спрямовані на забезпечення виконання покладених на бюджетних установ функцій, а саме:

Апарат управління сільської ради:

  • на оплату праці і н6арахування на заробітну плату: 481,1 тис. грн.;
  • предмети, матеріали, обладнання, інвентар: 15,0 тис. грн..;
  • оплата послуг: 8,5 тис. грн.;
  • енергоносії: 1,7 тис. грн..

Дошкільний навчальний заклад:

  • на оплату праці і н6арахування на заробітну плату: 668,6 тис. грн.;
  • предмети, матеріали: 1,2 тис. грн..;
  • продукти харчування (загальний фонд): 18,8 тис. грн..
  • продукти харчування (спеціальний фонд): 36,9 тис. грн..
  • оплата послуг: 4,00 тис. грн.;
  • енергоносії: 71,6 тис. грн..

Сільський будинок культури:

  • на оплату праці і н6арахування на заробітну плату: 134,9 тис. грн.;
  • предмети, матеріали, обладнання, інвентар: 5,8 тис. грн..;
  • енергоносії: 6,5 тис. грн..
  • капітальні видатки (спеціальний фонд, ремонт даху СБК): 670,9 тис. грн..

Благоустрій (вуличне освітлення):

  • енергоносії: 4,6 грн.

Станом на 01.01.2019 року виникла заборгованість по зарплаті з нарахуванням за грудень місяць 2018 року, а саме::

Апарат управління сільської ради:

  • на оплату праці: 72,4 тис. грн.;

Дошкільний навчальний заклад:

  • на оплату праці:  99,5 тис. грн.;

Заборгованість виникла у зв’язку з відсутністю відповідних асигнувань та коштів на рахунку сільської ради.

Сільською радою проведена роз’яснювальна робота серед боржників земельного податку щодо обов’язковості податку, ознайомлені із санкціями які вживаються при порушенні  термінів оплати.

Вжиті заходи, щодо раціонального використання коштів сільського бюджету, забезпечення своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та оплати інших захищених статей видатків.

Заробітна плата працівникам бюджетних установ виплачується систематично. Сільська рада отримала короткотермінові позички з єдиного казначейського рахунку на покриття тимчасових розривів бюджету.

Головою сільської ради узято під особистий контроль питання, щодо використання майна та землі комунальної власності з метою недопущення втрат доходів сільського бюджету.

 

 

Голова сільської ради                                                          Ковач С.Ю.

 

 

ЗВІТ

 про виконання заходів з виконання на території сільської ради програми щодо реалізації засад Державної антикорупційної політики  (Антикорупційної стратегії) 2015-2017 роки  в Чомській сільській раді за 2017 р.

            На виконання вимог Закону України «Про засади Державної антикорупційної політики України (Антикорупційної стратегії) на 2014-2017 роки», розпорядження голови районної державної адміністрації від 19 червня 2015 року № 151 "Про план заходів з виконання на території району програми щодо реалізації засад Державної антикорупційної політики (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки", Плану заходів з виконання на території Чомської сільської ради програми щодо реалізації засад Державної антикорупційної політики (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки, затвердженого рішенням виконавчого комітету сільської ради 27.08.2015 року №18 сільською радою проведений певний обсяг організаційних заходів щодо реалізації законодавчих вимог щодо здійснення запобіжних заходів із запобігання і виявлення корупційних правопорушень.

З моменту прийняття та введення в дію Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» особлива увага приділялась заходам превентивного характеру спрямованим на роз’яснення положень антикорупційного законодавства працівникам апарату сільської ради.

Розпорядженням голови сільської ради від 20.12.2011 року №24 "Про  відповідальність за організацію роботи з питань запобігання і протидії корупції» організацію роботи з питань запобігання та протидії корупції у сільській раді покладено на секретаря сільської ради, окремі питання координуються головою сільської ради.

На виконання плану заходів антикорупційної стратегії в 2016 році створено офіційний веб - сайт сільської ради, в якому розміщені інформації про діяльність виконавчого комітету, сесії сільської ради та депутатського корпусу. Окремий розділ виділено для розміщення інформації щодо результатів поіменних відкритих голосувань на сесії сільської ради.

Роз’яснення щодо заповнення декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру надавались секретарем сільської ради. В лютому місяці поточного року проведено навчання депутатам сільської ради щодо запобігання проявам корупції та надано роз’яснення щодо заповнення електронних декларацій відповідно до внесених змін до антикорупційного законодавства. Сільською радою забезпечено виготовлення електронних цифрових підписів осіб, які зобов’язані відповідно до пп. 1 ст. 45 ЗУ «Про запобігання корупції» подати декларації про доходи та майновий стан в електронному вигляді. На  офіційному веб-сайті сільської ради розміщено оголошення, щодо вимоги даного Закону та попередження про персональну відповідальність суб’єктів декларування.  

Посадовими особами сільської ради, депутатами подані декларації за 2017 рік в установлений термін -  до (зі змінами) 01.05.2017 року. Відповідно до  ст.. 49 Закону України «Про запобігання корупції», секретарем сільської ради  перевірено факт подання декларацій суб'єктами декларування, неподання чи несвоєчасного подання у встановлений законом термін не виявлено.

            Призначення на посаду державних службовців та посадових осіб сільської ради (виключаючи виборні посади) проводяться на конкурсній основі або за іншою процедурою, передбаченою законодавством. У кожній особовій справі, працюючих у сільській раді державних службовців, знаходяться підписані попередження про встановлені законодавством України обмеження, пов’язані з прийняттям на державну службу та її проходженням.

            Відповідно до 5. розділу Закону України «Про запобігання корупції» затверджено рішенням 9-ої сесії 7 скликання від 10.08.2016 року №45 Порядок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у сільській раді.  Відповідальною особою за організацію роботи призначена Костю Ч.В. секретар сільської ради. Затверджено також форма заяв та журнал  реєстрації заяв щодо уникнення конфлікту інтересів. За звітний період зареєстровано дев’ять заяв щодо уникнення конфлікту інтересів. Всі заяви внесені на розгляд сесії та виконавчого комітету, заявники участь у голосуванні питання при розгляді яких виникає конфлікт інтересів не брали. Протягом звітного періоду поступило 9 заяв щодо уникнення виникнення конфлікту інтересів на засіданнях сесії та виконавчого комітету сільської ради. Уникнення виникнення конфлікту інтересів при розгляді питань на засіданнях сесії проводиться шляхом не приймання участь у голосуванні таких  питань. Переважна більшість питань стосується виділення/вилучення земельних ділянок та умови оплати праці працівників сільської ради.

            На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» сесією від 12.12.2016 року розглянуто питання щодо організації здійснення публічних закупівель.  Закупівлі здійснюються на авторизованому електронному майданчику Держзакупівлі онлайн. Плани закупівлі та звіти про укладення договорів розміщені на сайті «ProZorro». Протягом звітного року на сайті  розміщено 6 звітів про укладених договорів  на суму 1 433 тис. грн..

            Інформація про витрати коштів сільського бюджету також розміщено на сайті https://spending.gov.ua/edata, у тому числі всі укладені договори, акти виконаних робіт, накладні та фінансові звіти  по форми 7 д-м.

            З 2018 року на сайті Державної Казначейської Служби також доступні фінансові звіти сільської ради.

Протягом звітного періоду особи, уповноважені на виконання функцій держави державні службовці сільської ради дарунків не отримували.

Сільською радою створені і постійно удосконалюються умови для оперативного і прямого інформування влади щодо корупційних проявів, а саме:

- на особистих прийомах у голови та секретаря сільської ради;

- по антикорупційній телефонній лінії, яка діє в райдержадміністрації.

На даний час при виконанні службових обов’язків посадові особи не притягались до відповідальності за вчинення  корупційних правопорушень, чи інших  бюрократичних проявів.

            Чомська сільська рада буде продовжувати роботу по виконанню завдань, передбачених Планом заходів з виконання програми щодо реалізації засад Державної антикорупційної політики сільської ради та законодавчими актами антикорупційного спрямування з метою надання цій роботі в селі постійного і цілеспрямованого характеру.

 

12.04.2018 року

Секретар Чомської сільської ради                                                              Костю Ч.В.

 

 

ЗВІТ

голови Чомської сільської ради

Ковач Світлани Юріївни

про виконану роботу в 2017 році

                                                             

Згідно ст. 42 п.6 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Чомська сільська рада є органом місцевого самоврядування, який у своїй діяльності керується  Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законодавчими актами України.

 За  2017  рік  проведено 7 сесій, на яких було розглянуто  37 питання. Здебільшого це бюджетні  та земельні питання, які попередньо розглядаються та вивчаються  на засіданнях постійних комісій при Чомській сільській раді, а потім ці комісії  здійснюють контроль за їх виконанням.  

  Окрім того проведено 12 засідань виконавчого комітету, на яких розглянуто ЧЧЧ питання  життєдіяльності територіальної громади села. Зокрема звіти працівників сільської ради, керівників бюджетних установ. 

На протязі 2017 року до Чомської сільської ради  надійшло 44  письмових  і 114 усних звернень  громадян, які розглянуті та вирішені у встановлений законодавством термін.

Працівниками Чомської  сільської ради видано громадянам 644 довідок  для пред’явлення по місцю вимоги, переважно більшість для отримання житлово-комунальної субвенції. 70 % населення на даний час отримує житлово-комунальні  субвенції.

 Відповідно до Закону УкраїниПро внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг “, повноваження у сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб з 04.04.2016 року делегуються органами місцевого самоврядування. За звітний період сільської радою прийнято 55 заяв щодо реєстрації місця проживання.

Протягом 2017 року виконавчим комітетом сільської ради вчинено 37 нотаріальних дій.

Cільським головою  видано  розпорядження з основної діяльності сільської ради, 23 з кадрових питань та 22 про надання відпусток.

За  2017 рік народилося 5 дітей, померло 8 громадян, складено 5 актових записів  про реєстрацію шлюбу.

Згідно з Положенням  про військовий облік військовозобов'язаних і призовників,  затвердженого Постановою КМУ від 09.06.1994 року №369, у  сільській раді  ведеться  облік військовозобов'язаних і призовників. Зокрема, на сьогоднішній день на обліку в сільській раді стоїть 62  військовозобов'язаних.

Відповідно до Закону України «Про мобілізацію та мобілізаційну підготовку», Указів Президента України та розпоряджень, доручень райдержадміністрації вжиті заходи щодо проведення мобілізації.

Пільгова категорія населення користується пільгами на житлово-комунальні послуги (газ, світло). Окрім того,  оформляємо субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг  за наявності засобів обліку. Станом на 01.01.2018 року на території сільської ради 120 сімей отримує житлово-комунальну субвенцію.

Також на території Чомської сільської ради працює соціальний   працівник -  Пап В.Й.  яка працює в Берегівському територіальному центрі обслуговування і обслуговує 14 людей похилого віку. До її обов’язків входить відвідування людей похилого віку, забезпечення їх водою,  продуктами харчування, дровами, вугіллям.

Сільський бюджет  на 2017 рік затверджений в сумі  649,1 тис. грн. Станом на 31 грудня 2017 року дохідна частина сільського бюджету зі змінами перевиконано на 112% .

На кінець бюджетного року заборгованості  ні по енергоносіях, ні по заробітній платі в жодній установі сільської ради не було.

 Сільською радою розпочато капітальний ремонт даху сільського будинку культури села Чома вул.. Петефі 49, Берегівського району». Згідно експертного звіту кошторисна вартість проекту  становить 1 486 868,00 грн., протягом 2017 року виконано робіт на суму 744,00 тис. грн., а саме: зроблено демонтаж жесті, виконано робіт по укріпленню стін але нажаль коштів вистачило тільки на встановлення одної частини даху. Інша частина даху протікає і на дальше лишається в аварійному стані. З коштів з демонтажу жесті замовлено і встановлено двері і вікна.

09.10.2017 року було укладено догорів з ТОВ «ТО-ГРУП+» на придбання демонтованого металобрухту, старої конструкції даху СБК. З отриманих 192 183,00 грн. придбані металопластикові вікна та двері для СБК.

За рахунок коштів Угорщини протягом року покращено матеріально-технічна база Чомського Дошкільного Закладу. Безоплатно отримано принтер, колонки, ноутбук, проектор, екран проекційний, комплект столів, стільці, шафи, ліжко, матраси, вішалки та інші меблі.

Відповідно до укладених договорів про співпрацю сільська рада вдало співпрацює з закордонними партнерами, а саме села Гейгалом та Сейкей (Угорщина) беруть участь у заходах сільської ради, подані спільні проекти та гранти до різних фондів.

30 липня 2017 року проведено І Фестиваль «Лечо», у змаганні взяли участь 7 команд: Чомська, Мочолянська, Команда Бібліотекарів Берегівського району, з Угорщини с. Гегалом та Кетпо і команда Чомських сімей. Фестиваль закінчився з дискотекою.

 

 

Плани, основні напрямки роботи в 2018 році

            Пріоритетом у 2018 році залишається питання завершення капітального ремонту даху будинку культури, після завершення ремонту даху потрібно розпочати ремонт приміщень сільської ради, бібліотеки, музею, методичного кабінету, коридорів і всіх інших, які розташовані на першому і другому поверхах СБК.

            Боляче питання також стан доріг на території району. В межах населеного пункту сільської ради, завдяки угорській  допомозі дороги знаходяться у задовільному стані але дорога до м. Берегово через село Мочола потребує капітального ремонту.  Районною радою виготовлено проект капітального ремонту доріг Мочола-Боржава через Галабор, вартістю більше ніж 1 млн. грн.., виконання робіт залежить від фінансування.

            У серпні сільська рада планує провести ІІ Фестиваль «Лечо» з участю Угорських партнерів.

 

22.02.2018 року

ЗВІТ

Голови Чомської сільської ради

про  стан  роботи  із  зверненнями  громадян

за  2017 рік

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи із зверненнями громадян, сільською радою протягом  2017 року проводилася робота щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушувалися громадянами.

З метою розв’язання своїх проблем до сільської ради протягом  звітного періоду звернулося 158 громадянина. Слід відмітити, що  44 звернення (або 27,8%) - надійшло поштою, 114 (або 72,2%)  – на особистому прийомі.

Протягом  року громадянами   порушено 158 питання, з них 97 (61,4 %) - вирішено позитивно, по 61 питанню (38,6%) заявникам у межах чинного законодавства дано роз'яснення.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня  2008 року № 858 сільською радою забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян. Так, за ознакою надходження розглянуто  неодноразових, анонімних, дублетних та колективних звернень не поступало.

Як свідчить аналіз надходження звернень, протягом звітного періоду  у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, спостерігається збільшення кількості звернень громадян на 12 (7,6%).  Найбільш чисельною групою питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях протягом  січня-грудня 2017 року, є  питання:

  • Земельних відносин, офофрмлення право власності на земельну ділянку, виділення-, вилучення земельних ділянок – 62 (39,2%);
  • соціального захисту населення (виплата субсидії,  соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям, виплати соціальної допомоги при народженні дитини, пільг для різних категорій громадян)  - 31 (або 19,6 %);
  • комунального господарства  (вивезення ТПВ, вуличне освітлення, газо- та електропостачання– 4 (2,5%);
  • фінансові, податкової та митної політики – 3 (1,9%);
  • житлової політики -  – 3 (1,9%).

За 2017 рік від найменш захищеної категорії громадян надійшло 19 звернень (12 %), що на 24 менше показника минулого року.

Збільшились звернення від дітей війни 7, від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи -9, від членів багатодітних сімей- 3.

У Чомській сільській раді не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до сільської ради, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Заявників завжди повідомляють про результати розгляду у встановлений законодавством термін. Створено умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг та можливість ознайомлюватися з матеріалами перевірок.

Підсумки роботи із зверненнями громадян щороку розглядаються на засіданнях виконавчого комітету, за результатами постійно приймаються відповідні рішення.

Сільська рада створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Закону України від 02.10.1996р. № 393 «Про звернення громадян».

 

15.01.2018 року

ЗВІТ

Абрань Ганни Антонівни,

рахівника-касира Чомської сільської ради

про хід збору земельного податку за 2017 рік

       Відомість на сплату земельного податку із податкової адміністрації сільська рада отримала у кінці червня місяця. Головою сільської ради перевірено правильність відомостей, уточнення даних списку і виявлені  розходження подаються до ОДПІ в письмовий формі.

       Відомість земельного податку на 2017 рік отримано з багатьма  помилками: деякі пенсіонери не відмічені,з помилками вказані адреси  землекористувачів,  виявлені додаткові розходження щодо розмірів земельних ділянок, деякі минулорічні помилки ще не виправлені тощо.

       Відповідно до отриманого розрахунку з виправленнями внесеними сільською радою,   земельний податок на 2017 рік складає 53 788,00 грн.  Станом на сьогоднішній день зібрано 93 процентів земельного податку.  

       На території села проживають такі мешканці, які не працюють, дохід не мають і систематично мають заборгованість по податкам. Декілька будинків пустує, власники проживають за межами села, деякі за межами області або власники померли, спадщина ще не оформлена. Деякі мешканці рік за роком не платять, розмір податку зростає, пеня нараховується. З такими громадянами проведено профілактичну роботу, ознайомлені з санкціями, які вживаються  при несплаті земельного податку.

       Станом на сьогоднішній день  заборгованість складає 7608,93  грн., не сплатили земельний  податок за 2017 рік наступні землекористувачі:

Телінгер Тімеа Йосипівна, Якоб Янош Іванович, Паска Ірина  Йожефівна, Надь Андрій Ернестович, Дьердь-Елемирне Ержейбет Дезидерівена, Попович Карл Євгенович, Чірпак Йосип Йосипович, Дерцені Жолт Адальбертович, Прокаі Андерея Степанівна, Попович Андрій Ангдрійович, Іллейш Брігітта Йосипівна, Форко-Єва Єлизавета Степанівна, Шуріна Марієтта Густатівівна, Рац Бейло Михайлович,  Товт  Артур Олександрович, Товт Олександр Євгенійович, Лященко Вікторі Олексіївна, Якоб Петро Федорович, Майор Іван Євгенович, Бучелла Лайош Лайошович, Беца Ласло Імреович.

       Переважна більшість землекористувачів, які не сплатили податок не проживають на території сільської ради, тому їх повідомляти про суми податку неможливо.

       Сплачені кошти в сумі  43276,61 грн землекористувачами здано в банк, перераховані на рахунок  сільської ради.

       Головою сільської ради Ковач С.Ю. узяти під особистий контроль питання, щодо виконання дохідної частини сільського бюджету, вжиті заходи щодо недопущення невиконання по окремим статтям,  у тому числі і по сплату податку за землю.

 

      

            28.11.2017 року

 

 

Рахівник – касир Чомської сільської ради                                                           Г.А.Абрань

 

 

ЗВІТ

інспектора військово-облікового столу

Чомської сільської ради

Абрань Ганни Антонівни

про черговий військовий призів в 2017 році.

 

Військовий облік виконавчого комітету ведеться з метою забезпечення повного та якісного укомплектування Збройних Сил та інших військових формувань, утворених відповідно до законів, особовим складом у мирний час та особливий період.

Основні завдання військового обліку є:

  1. утворення військового резерву людських ресурсів для забезпечення здійснення заходів щодо переведення Збройних Сил та інших військових формувань, утворених відповідно до законів, на організацію і штати воєнного часу, а також для доукомплектування їх особовим складом у мирний час та в особливий період;
  2. проведення аналізу кількісного складу та якісного стану призовників і військовозобов’язаних для їх ефективного використання в інтересах оборони та національної безпеки держави;
  3. документальне оформлення військово-облікових документів призовників і військовозобов’язаних;
  4. бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час;
  5. здійснення контролю за виконанням призовниками і військовозобов’язаними, посадовими особами державних органів, підприємств, установ та організацій встановлених правил військового обліку.

На обліку в Чомській сільській раді стоять 52 військовозобов’язаних, із них 3 жінки. На теперішній час несуть  обов’язкову службу  один  військовозобов’язаний.

На медичну комісію отримали повістки 14 чоловік, із них направлено в лікарню на обстеження і лікування 9 чоловік, навчаються у різних навчальних закладах 5 чоловік.  

Зараз готуються до приписки юнаки 2001 року народження, проводиться підготовка особистих справ. До особистих справ додається характеристика навчального закладу, де вони навчаються, довідки про склад сім          ї, фотокартки, копія паспорта або свідоцтво про народження майбутнього призовника і особисті відмітки. Документація інспектора ВОС ведеться згідно затвердженої номенклатури справ сільської ради. На кожний місяць складається план роботи інспектора ВОС, ведеться перспективне планування. Ведеться постійний облік карток обліку військовозобов’язаних, де кожний місяць вноситься відповідні зміни, наприклад одруження, народження дитини, прибуття, вибуття, переміни місця проживання та інші.

Згідно Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних затвердженої  постановою КМУ від 07.12.16 р. № 921 картка військовозобов’язаних ведеться за новою формою з 2017 року.

Картки зберігаються у сейфі разом з іншими документами  військового обліку. В 17.08.2017 року була проведена звірка карток первинного обліку з картками районного військового комісаріату. Результати звіряння облікових даних карток первинного обліку з обліковими даними особових карток вносяться до журналу обліку результатів перевірок стану військового обліку призовників і військовозобов’язаних

Вчасно доводяться до відому населення розпорядчі документи та інформації РВК про військову службу та про контрактну службу за допомогою інспектора ВОС та стендів і повідомлень.

 

 

18.10.2017 року                                                                               Абрань Г.А.

 

ЗВІТ

голови Чомської сільської ради

про виконання сільського бюджету

 за перше півріччя 2017 рік

Бюджет Чомської сільської ради на 2017 рік розроблений з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Податкового кодексу України та інших законодавчих актів пов’язаних із регулюванням  бюджетного процесу України.

Сільський бюджет на 2017 рік був затверджений 23.12.2016 року рішенням сесії Чомської сільської ради від 23.12.2016 року №58.

Обсяг видатків визначений у сумі 649,1 тис. грн., у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету у  сумі  619,1 тис.грн. та видатків спеціального фонду бюджету  30000,00 грн. (зі змінами).

Затверджено перелік захищених статей  видатків загального фонду сільського бюджету на 2017 рік за їх економічною  структурою:

  • оплата праці працівників бюджетних установ / код 2111/
  • нарахування на заробітну плату / код 2120/
  • забезпечення продуктами харчування /код 2130/
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв / код 2170/

Загальний обсяг доходів установлений у сумі 649,1 тис.грн.  по спеціальному фонду, 30000,00 грн. по спеціальному фонду.

Затверджена дотація вирівнювання місцевим бюджетам  у сумі 519,1 тис. грн.

Обсяг доходів загального фонду визначений в сумі 130,0 тис. грн., у тому числі  по загальному фонду 100,00 тис. грн.., асаме:

  • плата за адміністративні послуги – 100,00 грн.;
  • акцизний податок – 12 000,00 грн.;
  • плата за землю – 47 000,00 грн.
  • єдиний податок – 40 900,00 грн.

Обсяг доходів спеціального фонду визначений в сумі  30 000,00 грн., плата за послуги, що надається бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю.

            Станом на січень-червень  2017 року дохідна частини сільського бюджету виконано на суму 131,8 %, план за відповідний період становить 46,1 тис. грн., фактичне виконання 60,8 тис. грн..:

Офіційні трансферти 359146,00 грн., із них:

  • інша додаткова дотація:359146,00 грн.;

Кошти бюджету спрямовані на забезпечення виконання покладених на бюджетних установ функцій, а саме:

Апарат управління сільської ради:

  • на оплату праці: 144,3 тис. грн.;
  • використання товарів і послуг: 9,3 тис. грн.

Дошкільний навчальний заклад:

  • на оплату праці:  335,2 тис. грн.;
  • використання товарів і послуг:

загальний фонд: 34,8 тис. грн.;

спеціальний фонд: 9,1 грн.

Сільський будинок культури:

  • на оплату праці: 63,7 тис. грн.;
  • використання товарів і послуг: 15,7 грн.

Благоустрій (вуличне освітлення):

  • використання товарів і послуг: 2,2 грн.

Капітальні вкладення:

  • капітальний ремонт: 81,0 тис. грн.;

Станом на 01.07.2017 сільська рада кредиторської заборгованості  становить:

Апарат управління сільської ради:

  • на оплату праці: 30,5 тис. грн.;

Дошкільний навчальний заклад:

  • на оплату праці:  58,5 тис. грн.;

Сільський будинок культури:

  • на оплату праці: 7,6 тис. грн.;

Заборгованість виникла у зв’язку з відсутністю коштів на рахунку сільської ради.

Залишок коштів на рахунку на початок року складає 17,6 тис. грн., що спрямовано рішенням 13-ої сесії Чомської сільської ради від 25.04.2017 року №68 на оплату праці працівникам апарату сільської ради.

Сільською радою проведена роз’яснювальна робота серед боржників земельного податку щодо обов’язковості податку, ознайомлені із санкціями які вживаються при порушенні  термінів оплати.

Вжиті заходи, щодо раціонального використання коштів сільського бюджету, забезпечення своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та оплати інших захищених статей видатків.

Заробітна плата працівникам бюджетних установ виплачується систематично. Сільська рада отримала короткотермінові позички з єдиного казначейського рахунку на покриття тимчасових розривів бюджету.

Головою сільської ради узято під особистий контроль питання, щодо використання майна та землі комунальної власності з метою недопущення втрат доходів сільського бюджету.

 

 

 

 

Голова сільської ради                                                          Ковач С.Ю.

 

 

 

 

ЗВІТ

голови Чомської сільської ради

Ковач Світлани Юріївни

про виконану роботу в 2016 році

Згідно ст. 42 п.6 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Чомська сільська рада є органом місцевого самоврядування, який у своїй діяльності керується  Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законодавчими актами України.

 За  2016  рік  проведено 10 сесій, на яких було розглянуто  44 питання. Здебільшого це бюджетні  та земельні питання, які попередньо розглядаються та вивчаються  на засіданнях постійних комісій при Чомській сільській раді, а потім ці комісії  здійснюють контроль за їх виконанням.  

  Окрім того проведено 12 засідань виконавчого комітету, на яких розглянуто  2 питання  життєдіяльності територіальної громади села. Зокрема звіти працівників сільської ради, керівників бюджетних установ. 

На протязі 2016 року до Чомської сільської ради  надійшло 37  письмових  і 109 усних звернень  громадян, які розглянуті та вирішені у встановлений законодавством термін.

Працівниками Чомської  сільської ради видано громадянам 511 довідок  для пред’явлення по місцю вимоги, переважно більшість для отримання житлово-комунальної субвенції. 70 % населення на даний час отримує житлово-комунальні  субвенції.

 Відповідно до Закону УкраїниПро внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг “, повноваження у сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб з 04.04.2016 року делегуються органами місцевого самоврядування. За звітний період сільської радою прийнято 24 заяви щодо реєстрації місця проживання.

Cільським головою  видано 23 розпорядження з основної діяльності сільської ради, 3 з кадрових питань та 17 про надання відпусток.

За  2016 рік народилося 5 дітей, померло 6 громадян, складено 3 актових записів  про реєстрацію шлюбу.

На території сільської ради налічується 9 багатодітних сімей, у них виховується 31 дитина.

Згідно з Положенням  про військовий облік військовозобов'язаних і призовників,  затвердженого Постановою КМУ від 09.06.1994 року №369, у  сільській раді  ведеться  облік військовозобов'язаних і призовників. Зокрема, на сьогоднішній день на обліку в сільській раді стоїть 62  військовозобов'язаних.

Відповідно до Закону України «Про мобілізацію та мобілізаційну підготовку», Указів Президента України та розпоряджень, доручень райдержадміністрації вжиті заходи щодо проведення мобілізації.

Пільгова категорія населення користується пільгами на житлово-комунальні послуги (газ, світло). Окрім того,  оформляємо субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг  за наявності засобів обліку.

Також на території Чомської сільської ради працює соціальний   працівник -  Гаті М.А.  яка працює в Берегівському територіальному центрі обслуговування і обслуговує 16  людей похилого віку. До її обов’язків входить відвідування людей похилого віку, забезпечення їх водою,  продуктами харчування, дровами, вугіллям.

Сільський бюджет  на 2016 рік затверджений в сумі  486800,00 грн. Станом на 31 грудня 2016 року дохідну частину сільського бюджету перевиконано на суму 70 325,85 грн., у процентах дохідна частини виконано  майже на 300 %.

На кінець бюджетного року заборгованості  ні по енергоносіях, ні по заробітній платі в жодній установі сільської ради не було.

Завершена реконструкція котельні з встановленням твердопаливного котла Чомського Дошкільного Закладу.

Відремонтовано санвузол сільської ради та встановлено водопровід у будинку культури.

 Сільською радою виготовлено робочий проект «Капітальний ремонт даху сільського будинку культури села Чома вул.. Петефі 49, Берегівського району». Кошторисна вартість проекту  становить 1 486 868,00 грн. згідно експертного звіту. Виготовлено також робочий проект по капітальному ремонту вул.. Молодіжна на суму згідно експертного звіту 749 092,00 грн. Вищевказані проекти подані до Фонду Регіонального Розвитку на фінансування у 2017 році. Результати гранту оголошуються у другому-третьому кварталі.

Відповідно до укладених договорів про співпрацю сільська рада вдало співпрацює з закордонними партнерами. Представники села Гейгалом та Сейкей (Угорщина) беруть участь у заходах сільської ради, подані спільні проекти та гранти до різних фондів.

Плани, основні напрямки роботи в 2017 році

            Пріоритетом у 2017 році залишається питання капітального ремонту даху будинку культури. Другий поверх будинку  руйнований, відремонтувати приміщень не можливо поки дах не відновлений.

            Боляче питання також стан доріг на території району. В межах населеного пункту сільської ради, завдяки угорській  допомозі дороги знаходяться у задовільному стані але дорога до м. Берегово потребує капітального ремонту. У 2014 році сільською радою була проведена акція за рахунок спонсорів з участю активу села Чома та навколишніх сіл, в рамках якої була відремонтована дорога до районного центру. У 2017 році, якщо не буде проведена робота державою, сільська рада знову планує провести свою  акцію.

22.02.2017 року

 

Голова Чомської сільської ради             Ковач С.Ю.

 

 

http://bereg-rda.gov.ua/

http://www.beregvidek.uz.ua

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування

Логін: *

Пароль: *